Zobacz wątek - <i>[Yamaha YZF-R1]</i> 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy
NAS Analytics TAG

[Yamaha YZF-R1] 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy

Komentarze użytkowników
_________

[Yamaha YZF-R1] 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy

Postprzez Åšcigacz » 6/11/2014, 15:16

Dyskusja na temat: 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 15:16

Ninja H2 to raczej konkurencja dla R1 to nie bedzie. Stawiam ze Kawa to sie w stanach najlepiej bedzie sprzedawac, tam sie liczy moc, zakretow jakby mniej i tej nadwagi tak sie nie odczuje.
Co do R1 - wyglada tak (przynajmniej przod) jakby podobienstwo do M1 Rossiego mialoby zapewnic jej mega sprzedaz. Niestety do mnie nie przemawia chociaz jej sylwetka w porownaniu do poprzedniej wysmuklala...<br><hr>raf
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:05

To niestety najbrzydsza R1 jaka wyszla na rynek. Kupia ja tylko fanatycy elektroniki i sciganci ktorym faktycznei zalezy na czasie okrazen toru i wyglad ma dla nich drugorzedne znaczenie. Nie oszukujmy sie - motocykl kupuje sie oczami, a nowa R1 jest po prostu zwyczjnie brzydka, i majac do wyboru w porownywalnej cenie BMW czy troche drozsze Ducati albo Aprilie, co wybralibyscie? Mysle ze najpozniej za rok Yamaha wypusci restylilng R1 po rynkowej porazce obecnego modelu.<br><hr>ex R1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:17

a mi się super podoba ten przód. Te dwa projektory spod owiewek wyglądają obłędnie!! No i te cienkie paski ledowe. Wygląda odrazu jak motocykl torowy. Poprzednie też mi się podobały, szczególnie ostatnia, ale ta urwała mi dupe, w której zresztą mam to jakie kręci czasu. Dla mnie stylistycznie jest już całkiem niedaleko Panigale. Tylko ten wydech mogli schować gdzieś...<br><hr>kubek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:31

Komentatorzy napisał(a):To niestety najbrzydsza R1 jaka wyszla na rynek. Kupia ja tylko fanatycy elektroniki i sciganci ktorym faktycznei zalezy na czasie okrazen toru i wyglad ma dla nich drugorzedne znaczenie. Nie oszukujmy sie - motocykl kupuje sie oczami, a nowa R1 jest po prostu zwyczjnie brzydka, i majac do wyboru w porownywalnej cenie BMW czy troche drozsze Ducati albo Aprilie, co wybralibyscie? Mysle ze najpozniej za rok Yamaha wypusci restylilng R1 po rynkowej porazce obecnego modelu.<br><hr>ex R1<br>
Po pierwsze wygląd zawsze będzie kwestią gustu. Po drugie nie wszyscy kupują motocykl oczami. Po trzecie - przez wielu S1000RR jest uważany za najbrzydszy superbike, a on tymczasem jest najlepiej sprzedającym się superbikiem. Po czwarte weź pod uwagę, że kupcami takich motocykli nie są tylko klienci którzy chcą jeździć po drogach, ale zespoły wyścigowe z całego świata. Chodzi mi tutaj o serie światowe, europejskie i wszystkie typy serii krajowych. Z tego również producent czerpie spore korzyści finansowe. Po piąte osobiście uważam , ze roczniki R1 2002 - 2008 były brzydsze od wersji na 2015. Po szóste - co do elektroniki - najprawdopodobniej całą elektronikę będzie można wyłączyć jeśli będzie taka potrzeba; a nawet w podstawowej wersji nie jest dostępna jej pełna wersja. Po siódme - zauważ, że produkcja superbika to trudny kompromis. Z jednej strony motocykl musi być bezawaryjny, tani, a co za tym idzie tani w produkcji; i mimo, że jest sportowy musi nadawać się do jazdy po drogach. A po drugiej strony barykady musi też być konkurencyjny na torze w poważnych zawodach. A zadaniem producenta jest znalezienie optimum. Owszem dziś motocykle sportowe mają downshiftery, systemy kontroli startu, pit-lane limitery, aktywne zawieszenie, telemetrię itp - i to jest właśnie odpowiedź na ten kompromis. Jeśli chcesz się ścigać nie musisz już wydawać pieniędzy na modyfikację motocykla; a jeśli nie chcesz kupujesz podstawową wersję i wyłączasz elektronikę.<br><hr>Ancykrys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:33

WyglÄ…da niestety koszmarnie, rzeczywiscie na mysl przychodzi fiat multipla albo nissan juke. Ale chyba w prosty sposob sie to da naprawic, wystarczy wyrzucic te paskudne halogeny spod owiwewki i dac jakies fajne swiatla diodowe jak w nowej multistradzie. I bedzie git. Poza tym wyglada ok, tylko szkoda ze zrezygnowali z wydechow pod zadupkiem, to byl znak rozpoznawczy R1 i to jakos nie do konca pasuje.<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:37

Hayabusa jak wyszla tez wielu mowilo ze jest tak brzydka ze nikt jej nie kupi ... i co ? sprzedaje sie do dzisiaj mimo ze wielu dalej mowi ze wyglada strasznie ,znaczy brzydko :)
R1 jest poprostu inna i dlatego uwazam ze jak kogos bedzie stac to ja kupi wlasnie daltego ze jest ...inna niz wszystko inne :) <br><hr>Piter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 16:58

Komentatorzy napisał(a):To niestety najbrzydsza R1 jaka wyszla na rynek. Kupia ja tylko fanatycy elektroniki i sciganci ktorym faktycznei zalezy na czasie okrazen toru i wyglad ma dla nich drugorzedne znaczenie. Nie oszukujmy sie - motocykl kupuje sie oczami, a nowa R1 jest po prostu zwyczjnie brzydka, i majac do wyboru w porownywalnej cenie BMW czy troche drozsze Ducati albo Aprilie, co wybralibyscie? Mysle ze najpozniej za rok Yamaha wypusci restylilng R1 po rynkowej porazce obecnego modelu.<br><hr>ex R1<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze wygląd zawsze będzie kwestią gustu. Po drugie nie wszyscy kupują motocykl oczami. Po trzecie - przez wielu S1000RR jest uważany za najbrzydszy superbike, a on tymczasem jest najlepiej sprzedającym się superbikiem. Po czwarte weź pod uwagę, że kupcami takich motocykli nie są tylko klienci którzy chcą jeździć po drogach, ale zespoły wyścigowe z całego świata. Chodzi mi tutaj o serie światowe, europejskie i wszystkie typy serii krajowych. Z tego również producent czerpie spore korzyści finansowe. Po piąte osobiście uważam , ze roczniki R1 2002 - 2008 były brzydsze od wersji na 2015. Po szóste - co do elektroniki - najprawdopodobniej całą elektronikę będzie można wyłączyć jeśli będzie taka potrzeba; a nawet w podstawowej wersji nie jest dostępna jej pełna wersja. Po siódme - zauważ, że produkcja superbika to trudny kompromis. Z jednej strony motocykl musi być bezawaryjny, tani, a co za tym idzie tani w produkcji; i mimo, że jest sportowy musi nadawać się do jazdy po drogach. A po drugiej strony barykady musi też być konkurencyjny na torze w poważnych zawodach. A zadaniem producenta jest znalezienie optimum. Owszem dziś motocykle sportowe mają downshiftery, systemy kontroli startu, pit-lane limitery, aktywne zawieszenie, telemetrię itp - i to jest właśnie odpowiedź na ten kompromis. Jeśli chcesz się ścigać nie musisz już wydawać pieniędzy na modyfikację motocykla; a jeśli nie chcesz kupujesz podstawową wersję i wyłączasz elektronikę.<br><hr>Ancykrys<br>
Tutaj akurat nie zgodzę się 3 i 5 punktem.. Wg mnie s1000rr to najpiękniejszy motocykl nie wspominając już o najnowszym s1000rr, który niedawno pokazał swoją odsłonę (zwalił mnie z nóg) po prostu coś pięknego ! Dlatego tak dobrze się sprzedaje :)
Nowa R1 niestety jest brzydka i w żadnym wypadku nie zgodzę się z tym, że ta produkowana we wcześniejszych latach była brzydsza. Najpiękniejszy model wg mnie to RN19 :) Co do reszty przyznaję całkowitą rację ;)<br><hr>MaKr6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 17:08

Komentatorzy napisał(a):To niestety najbrzydsza R1 jaka wyszla na rynek. Kupia ja tylko fanatycy elektroniki i sciganci ktorym faktycznei zalezy na czasie okrazen toru i wyglad ma dla nich drugorzedne znaczenie. Nie oszukujmy sie - motocykl kupuje sie oczami, a nowa R1 jest po prostu zwyczjnie brzydka, i majac do wyboru w porownywalnej cenie BMW czy troche drozsze Ducati albo Aprilie, co wybralibyscie? Mysle ze najpozniej za rok Yamaha wypusci restylilng R1 po rynkowej porazce obecnego modelu.<br><hr>ex R1<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze wygląd zawsze będzie kwestią gustu. Po drugie nie wszyscy kupują motocykl oczami. Po trzecie - przez wielu S1000RR jest uważany za najbrzydszy superbike, a on tymczasem jest najlepiej sprzedającym się superbikiem. Po czwarte weź pod uwagę, że kupcami takich motocykli nie są tylko klienci którzy chcą jeździć po drogach, ale zespoły wyścigowe z całego świata. Chodzi mi tutaj o serie światowe, europejskie i wszystkie typy serii krajowych. Z tego również producent czerpie spore korzyści finansowe. Po piąte osobiście uważam , ze roczniki R1 2002 - 2008 były brzydsze od wersji na 2015. Po szóste - co do elektroniki - najprawdopodobniej całą elektronikę będzie można wyłączyć jeśli będzie taka potrzeba; a nawet w podstawowej wersji nie jest dostępna jej pełna wersja. Po siódme - zauważ, że produkcja superbika to trudny kompromis. Z jednej strony motocykl musi być bezawaryjny, tani, a co za tym idzie tani w produkcji; i mimo, że jest sportowy musi nadawać się do jazdy po drogach. A po drugiej strony barykady musi też być konkurencyjny na torze w poważnych zawodach. A zadaniem producenta jest znalezienie optimum. Owszem dziś motocykle sportowe mają downshiftery, systemy kontroli startu, pit-lane limitery, aktywne zawieszenie, telemetrię itp - i to jest właśnie odpowiedź na ten kompromis. Jeśli chcesz się ścigać nie musisz już wydawać pieniędzy na modyfikację motocykla; a jeśli nie chcesz kupujesz podstawową wersję i wyłączasz elektronikę.<br><hr>Ancykrys<br>
Komentatorzy napisał(a):Tutaj akurat nie zgodzę się 3 i 5 punktem.. Wg mnie s1000rr to najpiękniejszy motocykl nie wspominając już o najnowszym s1000rr, który niedawno pokazał swoją odsłonę (zwalił mnie z nóg) po prostu coś pięknego ! Dlatego tak dobrze się sprzedaje :)
Nowa R1 niestety jest brzydka i w żadnym wypadku nie zgodzę się z tym, że ta produkowana we wcześniejszych latach była brzydsza. Najpiękniejszy model wg mnie to RN19 :) Co do reszty przyznaję całkowitą rację ;)<br><hr>MaKr6<br>
Racja, ale to już kwestia gustu. Też S1000RR bardzo mi się podoba, o ile nie najbardziej; a jeśli chodzi o Yamahę to według mnie ładne były 2009 - 2014. Ale co ja mogę mówić, mam GSX-R600 k3 i też mi się podoba; a S1000RR widziałem tylko raz na żywo :) I straasznie filigranowe to S1000RR, zresztą jak wszystkie już supersporty i superbajki. Przy mojej sześcsetce wygląda (gabarytowo) jak motocykl o klasę niższy.<br><hr>Ancykrys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 17:57

Jak rzekła pewna pani : "brzydal nie brzydal , ale dobrze wyposażony " :)) Tak jest z tym R1. BMW ćwiczy już 6-ty sezon produkcję i udoskonalanie taniego 200-konnego silnika " dla ludu" (czyli dla mnie). Niezmiernie mnie ciekawi , jak sprawdzą się eksploatacyjnie 200-setki kolejnych marek, zakładając że zostaną zaproponowane w budżetowych motocyklach ( jak BMW , czyli za ok .70kkzł). No cóż, spotkamy się z R1 , Kawą , Hondą " za 50kkm" i zobaczymy co warte są te silniki :)
<br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 19:40

Ależ tu konserwatystów :P
Co do wyglądu to trzeba zobaczyć na żywo żeby ocenić, choć mi się już ze zdjęć podoba, odróżnia się od reszty i przednia czasza udaje motocykl torowy co jest cool w tej klasie :)
Co do reszty to trzeba się przejechać, żeby ocenić :)
<br><hr>GRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2014, 23:21

Pierdzielenie o szopenie. Moim zdaniem zajebisty motocykl. Nie wszystko musi wygladac jak dukat bo moznaby umrzec z nudow. <br><hr>miÅ›
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 06:56

moim zdaniem wygląda super, wygląd w pełni oddaje jego charakter: nietuzinkowa maszyna, ponadprzeciętna moc, zaawansowana technologia - nowa R1 właśnie na taką wygląda.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 08:49

Komentatorzy napisał(a):Pierdzielenie o szopenie. Moim zdaniem zajebisty motocykl. Nie wszystko musi wygladac jak dukat bo moznaby umrzec z nudow. <br><hr>miś <br>
"Nie wszystko musi wyglądać jak dukat bo można by umrzeć z nudów". Dobre - urzekła mnie ta wypowiedz ale nie przejmuj się może kiedyś wygrasz w Lotto i będziesz w końcu mógł się zanudzić przy Dukacie na śmierć.
Nowa R1 nie musi się podobać to motocykl przeznaczony na tor a jego ewentualną doskonałość zweryfikuje kolejny sezon na torach na tą chwilę wszystkie ochy i achy to jedynie słowa i marketing.<br><hr>Waldi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 09:26

Komentatorzy napisał(a):moim zdaniem wygląda super, wygląd w pełni oddaje jego charakter: nietuzinkowa maszyna, ponadprzeciętna moc, zaawansowana technologia - nowa R1 właśnie na taką wygląda.<br><hr>buu<br>
Zgadzam się z kolegą. Wygląda kosmicznie! Mi osobiście się bardzo podoba, a jeśli ktoś odmawia ostrego wyglądu motocyklowi który ma więcej krzywizn i ostrych krawędzi niż obrazy picasso i wzrok niczym kobra, jest chyba niespełna rozumu. Wlot powietrza inspirowany M1 tylko dodaje charakteru, brak wydechów pod zadupkiem jest zabiegiem genialnym. Jedyne co bym zmienił po kupnie tego motocykla to wydech na jakiś ładny tytanowy wyrób ala MotoGP (gdyby mnie tylko było stać na takie zabawy :/ ).<br><hr>Sykopson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 11:04

Yamaha nie jest brzydka ……… po prostu straciÅ‚a dusze . Przód przypomina trochÄ™ ( a może nawet bardzo) typowe motocykle biorÄ…ce udziaÅ‚ w wyÅ›cigach i aż siÄ™ prosi o umieszczenie numeru startowego. A te wszystkie te motocykle zamalowane od góry do doÅ‚u wyglÄ…dajÄ… prawie że jednakowo. (bezdusznie ) . SÄ… ludzie którym na pewno to siÄ™ spodoba bo może fajnie mieć coÅ› co wyglÄ…da jak typowy motocykl z TT race Tylko że po Yamaha spodziewaÅ‚em siÄ™ czegoÅ› wiÄ™cej to jak czekać na kolejnÄ… część kultowego filmu a dostać przeciÄ™tnÄ… produkcje. <br><hr>Gixerek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 11:50

Komentatorzy napisał(a):Pierdzielenie o szopenie. Moim zdaniem zajebisty motocykl. Nie wszystko musi wygladac jak dukat bo moznaby umrzec z nudow. <br><hr>miś <br>
Komentatorzy napisał(a):"Nie wszystko musi wyglądać jak dukat bo można by umrzeć z nudów". Dobre - urzekła mnie ta wypowiedz ale nie przejmuj się może kiedyś wygrasz w Lotto i będziesz w końcu mógł się zanudzić przy Dukacie na śmierć.
Nowa R1 nie musi się podobać to motocykl przeznaczony na tor a jego ewentualną doskonałość zweryfikuje kolejny sezon na torach na tą chwilę wszystkie ochy i achy to jedynie słowa i marketing.<br><hr>Waldi<br>
Dzieki za koment. Wierze w Ciebie. Wierze, ze jak przeczytasz jeszcze raz i pewnie jeszcze raz to zrozumiesz moja wypowiedz. Do dziela<br><hr>miÅ›
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 17:54

Kawa H2 lepsza miliard razy, zrąbali te okrągłe światła...maskara, a liczyłem na konkurencję H2<br><hr>smstorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2014, 20:05

Komentatorzy napisał(a):Kawa H2 lepsza miliard razy, zrąbali te okrągłe światła...maskara, a liczyłem na konkurencję H2<br><hr>smstorek<br>
Ale jak można porównać Kawę do R1? H2 ciężko nazwać sportem. Właściwie nikt nie wie do czego można zaliczyć ten sprzęt. Kawasaki pokazało że można zrobić motocykl z doładowaniem ale prawie 240kg średnio pasuje na tor. <br><hr>jaroaro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/11/2014, 10:32

Komentatorzy napisał(a):Kawa H2 lepsza miliard razy, zrąbali te okrągłe światła...maskara, a liczyłem na konkurencję H2<br><hr>smstorek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale jak można porównać Kawę do R1? H2 ciężko nazwać sportem. Właściwie nikt nie wie do czego można zaliczyć ten sprzęt. Kawasaki pokazało że można zrobić motocykl z doładowaniem ale prawie 240kg średnio pasuje na tor. <br><hr>jaroaro<br>
Kawasaki troche zawiodlo cicho liczylem na te 230 KM. Co prawda jest kompresor, a wiec pewnie krzywa momentu i tak zniszczy konkurencje...a Yamaha jak dla mnie idealna prawie jak motocykl z motogp ;)) <br><hr>kuszoa1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê