brak kompresji
Posty: 3
• Strona 1 z 1
brak kompresji
motor: Honda cr 125 96'
Witam, u mnie jak zwykle same problemy..
Dziś nie mogłem wjechać na poligon (leśniczówka w kamizelkach robiła odstrzał) dlatego postanowiłem pośmigać po polach. wycieczka nie była długa, jakieś 20-30min. pojeździłbym dłużej ale usłyszałem w silniku coś niepokojącego. Nie było to żadne świszczenie, trzeszczenie, po prostu zamiast słuchać prace silnika z wydechu słyszałem ją też z samego silnika tzn tak jakby dzwięk wydostawał się z dyfuzora lub spod głowicy. Dojechałem do domu, motor sam zgasł jak nie dodawałem gazu i już nie chce odpalić z kopki. Kopka chodzi bardzo luźno (kopie na biegu i przeskakuje bez problemu, czasem tylko szarpnie motorem delikatnie do przodu. Wcześniej to było nie do pomyślenia.
Dodam, że przed wyjazdem dolałem do baku (prawie pełnego) litr paliwa bez mieszanki z tego względu że wcześniej mi nie palił a świeca była bardzo mokra i mechanik powiedział mi że za dużo wlałem oleju (robiłem1/33) kazał mi zrobić 1/45-50, z troski o silnik zrobiłem mieszanke 1/40 -stąd ten 1l benzyny żeby rozcięczyć mieszankę z 1/33 do 1/40.
Świeca po dzisiejszej jezdzie jest brązowa także uważam że wszystko jest ok z tą mieszanką.
Kolejny fakt po powrocie jest taki że z wężyka spod silnika cieknie olej, o jasnoszarej barwie, nie wiem co to może być..
Jak myślicie co jest nie tak, uszczelka pod głowicą, pierścienie? od czego zacząć?
Dodam że mam jakiś lewy wydech z Chin do 250, mechanik powiedział że powinienem go zmienić na serwisowy bo motor ma za dużego buta i prędzej może sie zatrzeć.
Witam, u mnie jak zwykle same problemy..
Dziś nie mogłem wjechać na poligon (leśniczówka w kamizelkach robiła odstrzał) dlatego postanowiłem pośmigać po polach. wycieczka nie była długa, jakieś 20-30min. pojeździłbym dłużej ale usłyszałem w silniku coś niepokojącego. Nie było to żadne świszczenie, trzeszczenie, po prostu zamiast słuchać prace silnika z wydechu słyszałem ją też z samego silnika tzn tak jakby dzwięk wydostawał się z dyfuzora lub spod głowicy. Dojechałem do domu, motor sam zgasł jak nie dodawałem gazu i już nie chce odpalić z kopki. Kopka chodzi bardzo luźno (kopie na biegu i przeskakuje bez problemu, czasem tylko szarpnie motorem delikatnie do przodu. Wcześniej to było nie do pomyślenia.
Dodam, że przed wyjazdem dolałem do baku (prawie pełnego) litr paliwa bez mieszanki z tego względu że wcześniej mi nie palił a świeca była bardzo mokra i mechanik powiedział mi że za dużo wlałem oleju (robiłem1/33) kazał mi zrobić 1/45-50, z troski o silnik zrobiłem mieszanke 1/40 -stąd ten 1l benzyny żeby rozcięczyć mieszankę z 1/33 do 1/40.
Świeca po dzisiejszej jezdzie jest brązowa także uważam że wszystko jest ok z tą mieszanką.
Kolejny fakt po powrocie jest taki że z wężyka spod silnika cieknie olej, o jasnoszarej barwie, nie wiem co to może być..
Jak myślicie co jest nie tak, uszczelka pod głowicą, pierścienie? od czego zacząć?
Dodam że mam jakiś lewy wydech z Chin do 250, mechanik powiedział że powinienem go zmienić na serwisowy bo motor ma za dużego buta i prędzej może sie zatrzeć.
- geq
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/6/2014, 07:59
Siema,
na moje oko to po prostu skończył Ci się tłok, jak to w "fullakach" Kiedy był zmieniany? Tłok wymienia się przeciętnie 1/2 razy na sezon w motocyklach tego typu. Mieszanka do full crossów to 1:35. Masz tu stronkę do robienia mieszanki:
http://www.dkmotocykle.pl/program-do-sp ... -r119.html
Zrzuć głowicę, cylinder i zobacz stan tłoka, cylindra.
Pozdrawiam kaacpper
na moje oko to po prostu skończył Ci się tłok, jak to w "fullakach" Kiedy był zmieniany? Tłok wymienia się przeciętnie 1/2 razy na sezon w motocyklach tego typu. Mieszanka do full crossów to 1:35. Masz tu stronkę do robienia mieszanki:
http://www.dkmotocykle.pl/program-do-sp ... -r119.html
Zrzuć głowicę, cylinder i zobacz stan tłoka, cylindra.
Pozdrawiam kaacpper
-
kaacpper - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
- Lokalizacja: Sandomierz
zdejmij wydech i bedziesz widział tłok, ale jak brak kompresji to na 99% tłoczek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości