Zobacz wątek - Junak 901 SPORT - MODUŁ
NAS Analytics TAG

Junak 901 SPORT - MODUŁ

i inne małe pojemności
_________

Junak 901 SPORT - MODUŁ

Postprzez Angular2313 » 15/9/2014, 16:10

Witam wszystkich : )
Jak wiadomo większośc chińskich motorowerów ma zablokowane obroty na najwyższych biegach (w moim przypadku chodzi o 4 bieg) dlatego kupiłem odblokowany moduł CDI nie znam się zbytnio na tym więc mam problem jak zapewne się domyślacie z odpaleniem.
Zakupiłem ten moduł: http://allegro.pl/modul-cdi-zaplonowy-f ... 10983.html
wygląda prawie tak samo jak mój który już jest w junaku tylko że ten jest mniejszy co trochę mnie niepokoi - czy tak powinno być? Wszystko powinno się zgadzać próbowałem użyć go w Junaku 901 SPORT oraz w Junaku 901 zwykłym - ten sam problem w oby dwóch.
Nie wiem czy trzeba pozmieniać jakieś kabelki poprzekładać czy co.. kompletnie się na tym nie znam.
Próbowaliśmy z kolegą nawet na popych odpalać to chwile tak jakby chodził lecz po chwili gasł i oczywiście dodawanie gazu nic nie dawało.
Mam nadzieję, że pomożecie mi!
Pozdro! : )
Angular2313
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15/9/2014, 16:02


Postprzez MarSen » 16/9/2014, 16:30

A na starym module działa? Możesz zwrócić moduł podając się na "niezgodność towaru z umową". Na aukcji pisze, że pasuje do Twojego modelu, a w rzeczywistości tak nie jest.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez Angular2313 » 16/9/2014, 22:24

Tam z tego co wiem nie przyjmują niestety zwrotów..
Dziwi mnie tylko, że wygląda dokładnie jak mój tylko jest mniejszy.. niby jest to oryginalny junak bo mają te moduły prosto od junaka tylko ciekawe jak - Sprawdzałem na 2 motorowerach jak wcześniej wspominałem i ani wersja z 2014 r ani 2013 r nie działa więc o co biega..