Zobacz wÄ…tek - KTM: LC2 125
NAS Analytics TAG

KTM: LC2 125

Enduro, Cross
_________

KTM: LC2 125

Postprzez yamahacross » 14/9/2014, 21:42

Witam chcialbym sie was zapytac o informacje i opinie na temat tego ktm.
Glowne pytanie co ile sie robi reomnt (wymiana tloka szlif cylindra)
Czy nadaje sie na tor tak amatorsko pojezdzic. I ile kosztuje taki remoncik :)
yamahacross
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19/8/2014, 18:58


Postprzez henio12323 » 14/9/2014, 21:53

co ile - co ile tego sprzet wymaga, generalnie 10-20 tysiecy km a jak to potem wyjdzie to róznie bywa, podejrzewam że mozna i sporo wiecej napyrkać a i mozna zarznąc go w kilka wyjazdów.

to sprzet idealny dla amatora, nie jest to wyczynówka ( nie mozna go nawet porównywać z ktmem EXC ) w zasadzie to jest jak yamaha DT 125, nawet praktycznie identyczny silnik, jedynie ma małe przeróbki.

remoncik zalezy jaki, tłok pewnie do 400 zł jakis z górnej półki kupisz, uszczelki powiedzmy 100 zł, honowanie z 30 zł i masz wymieniony tłok.

jak dół silnika to doliczyc lekko z 1000 zł i masz silnik igiełke także remonty w porównaniu z wyczynówkami to smiesznie tanie są.

a co do jazdy - nie licz że na torze bedziesz tym wymiatał ale jak nie interesują cie wyscigi, skakanie na 20 metrów, to sprzet w zupełnosci wystarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez kx125 » 16/9/2014, 19:24

a jak sie przesiade z fulla 125 na lc2 125 to bedzie duza roznica?
ten lc2 troszke po tunningu inne przelozenia odblokowany dyfuzor itp
Zeby na kolo chociaż poszedł xd
kx125
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/8/2014, 22:01

Postprzez henio12323 » 16/9/2014, 21:15

na koło idzie kazdy sprzet bo to tylko kwestia kierowcy......

róznica bedzie spora, moc moze nie najgorsza ale sposób jej oddania duzo spokojniejszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kx125 » 17/9/2014, 14:55

no to teraz:
Kawasaki: KLX 300 vs KTM: LC2 125 vs DR 350
Chce miec troszke mocy na tor no i średnia wage, czasem wyjade w lekki teren srednie podjazdy itp, dodam ze mam 16 lat.
kx125
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18/8/2014, 22:01

Postprzez henio12323 » 17/9/2014, 19:51

wszystko moc i osiągi podobne, klx ma lepsze zawieszenie względem DR, ktm podejrzewam że podobnej klasy zawieha co KLX. ale 4takty są sporo cięzsze. decyzja twoja nic ja nie doradze wiecej. ja akurat lubie 4T wiec pewnie brałbym DR bo o klxa cięzej jest. z kolei jakby mi zalezało na zwinnosci pewnie padło by na lc2
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê