Zobacz wątek - Zdławiona yamaha r6 2006 z USA
Advertisement
NAS Analytics TAG

Zdławiona yamaha r6 2006 z USA

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zdławiona yamaha r6 2006 z USA

Postprzez kristox » 10/9/2014, 11:10

Witam.

Ostatnio ścigałem się z kolega (suzuki sv600 75km) i nie mogłem go dogonić r6 z 2006 120km. Chodzi o przyspieszenie. Do tego żeby r6 mi stanęła na koło muszę bardzo, bardzo się przyłożyć. Coś mi nie grało i w internecie przeczytałem, że motocykle z USA są zablokowane. Czy ktoś mógłby mi coś na ten temat powiedzieć? Jak taką blokade usunąć?
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27


Postprzez Karol20 » 10/9/2014, 11:16

Co to znaczy ścigałem? Dystans? Prosta? Zakręty?
Może po prostu nie umiesz jeździć.

Jaki masz vmax?
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16


Postprzez kristox » 10/9/2014, 11:21

w sensie, na prostej tak do ~140 km/h.

I zaniepokoiło mnie to, że jego motor lajtowo z gazu idzie na koło a moja r6 nie tak do końca. A różnica km to 45...
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Karol20 » 10/9/2014, 11:59

Jest od Ciebie dużo lżejszy?

Do 140 to jest jakies 10 sekund. Sv'ka mogła troszkę uciec.
Ale stawiam, że Ty po prostu nie umiesz jeździć. Interesujesz się tylko KM, widać co z Ciebie z "jeździec".

Ta.... konie mechaniczne to trochę mało, poczytaj sobie co to jest moment i kiedy masz maksymalny.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez kristox » 10/9/2014, 12:37

No tylko ja nie wiem jaka filozofia jest w odkręceniu gazu na prostej...
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Invi » 10/9/2014, 12:48

No... aż takie proste to to nie jest, akurat SV do 140 jak najbardziej można zrobić leszcza na R6.

Szczególnie jeśli motórzysta jest takiej klasy, że nawet nie wie ile jego moto wyciągnie :D Zblokowana raczej nie pokaże na zegarach 270? Prawda? :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kristox » 10/9/2014, 17:28

SOrry, pomyliło mi sie. KOlega ma kawasaki er6f.
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Invi » 10/9/2014, 17:35

Wiele to nie zmienia xD



W sumie, to dla ciebie chyba lepiej byłoby gdyby jednak była zblokowana :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez kristox » 10/9/2014, 18:39

Pominę te ironiczne żarty.

Chodzi mi o to co piszÄ… w tym temacie o r1:

http://r1-forum.pl/archive/index.php?thread-2151-1.html

W przyszłym tygodniu jadę na hamownię i się okaże.
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Karol20 » 11/9/2014, 09:31

Po prostu sprawdź vmax.
To jest temat o r1 nie o r6. Czemu nie możesz zrozumieć, że przy tak krótkim "wyścigu" wygrywa z Tobą motocykl o momencie dostępnym niżej.

TrochÄ™ teori nie popartej faktami.
Obaj zmieniacie biegi powiedzmy przy 8~9k rpm, on ma w tym czasie szczyt mocy, czyli te 78(?), Ty nawet na odblokowanym masz tej mocy - uwaga uwaga - mniej :shock: to nie jest tak, ze Twoj motocykl ma 120KM w całym zakresie obrotów.


Powiem to jeszcze raz po prostu nie umiesz jeździć i nie masz bladego pojęcia o charakterystyce swojego silnika.

Nie jedź na hamownię, po prostu się rozpędź.


PS. może to er6f też jest zablokowane :D
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez jaroaro » 11/9/2014, 22:08

Jak to mawiają maszyna gwizda tylko kierowca... Jaki miałeś wcześniej motocykl? Chyba jesteś w stanie stwierdzić czy maszyna ma te 120km. Już wcześniej ktoś napisał że najlepiej sprawdzić po prędkości maksymalnej maszyny. Może wystartowałeś ale nie podniosłeś obrotów przy starcie, R6 ma wtedy mały moment obrotowy i zanim motocykl się rozpędził to kawa już była daleko przed Tobą.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy

Postprzez tomek2102 » 12/9/2014, 12:02

R6 powinna bez problemu uciec od kawasaki na takim dystansie jak i na każdym innym... Może nie wykorzystujesz maksymalnych obrotów tylko kręcisz do połowy skali i zmieniasz bieg. Wystarczy spojrzeć przy jakich obrotach jest uzyskiwana moc maksymalna w kawasaki przy 8,5 tyś a w r6 przy 14,5tyś w praktyce oznacza to że w czasie gdy gość na kawie musi zmienić bieg ty nadal się rozpędzasz. Sprawdź też czy masz oryginalną ilość zębów na zębatkach.
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê