Zobacz wątek - Problem z kołem magnesowym do Kawasaki GPZ500s z r.1989
NAS Analytics TAG

Problem z kołem magnesowym do Kawasaki GPZ500s z r.1989

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z kołem magnesowym do Kawasaki GPZ500s z r.1989

Postprzez Razershift » 31/8/2014, 17:50

Witam mam duży problem ze znalezieniem pasującego lub oryginalnego koła magnesowego do mojej Kawasaki GPZ500s z r.1989 :( Poprzednie koło ma wszystkie magnesy zmielone więc nie ma sensu regenerować. Potrzebuje informacji czy istnieją jakieś strony gdzie można kupić / zamówić daną część lub może wiecie z jakiego innego modelu pasowało by dane koło:(
Razershift
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31/8/2014, 17:43
Lokalizacja: Płońsk


Postprzez henio12323 » 31/8/2014, 21:06

niestety to jest własnie "urok" starych maszyn

zaczał bym od podzwonienia do dealerów kawasaki, ale kawasaki ma tak kiepską sieć że moze byc ciezko, ale próbuj, czasami wyprzedaje stare częsci w rozsądnej kasie.

2 sprawa to szukaj rozbitków, na czesci itp olx.pl i allegro standardowo

no i za granicÄ… ebay niemiecki, angielski
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez SpeedyGonzales » 31/8/2014, 21:37

GPZ to popularny model. Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale powinno od ER-5.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Razershift » 1/9/2014, 18:58

Od ER-5 trzeba coś przerabiać zmieniać a ja chce po prostu pasujące koło
Razershift
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31/8/2014, 17:43
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez Artur_ » 1/9/2014, 20:57

Pasujące koło znowu będzie miało odrywające się magnesy. Kup z nowszego modelu i podpiłuj wypustki tak, żeby się zgadzały z oryginałem. Na forum kawasaki już niejeden to przerabiał. Ja się zabezpieczyłem zanim się rozleciało https://picasaweb.google.com/1140596923 ... Magnesowe#
Swoją drogą, zmielone magnesy oznaczają w większości przypadków szybką śmierć silnika, bo koło magnesowe pracuje w gorącym oleju (jest przepływ do pozostałej części silnika), opiłki lecą w różne miejsca, zatykają magistrale olejową, dostają się do panewek itd. Najczęściej szybko lecą właśnie panewki :(
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê