Falowanie obrotów i biały dym z tłumika na yamaha r6 2006
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Falowanie obrotów i biały dym z tłumika na yamaha r6 2006
Witam.
Mam 2 pytania do znawców.
1. Na zimnym silniku delikatnie faluja mi obroty (na postoju). Nie jest to jakoś bardzo, tylko na obrotomierzu strzałka lata tak 1 milimetr. Po prostu nie stoi w miejscu tylko drga. Czy to normalne?
2. Na zimnym silniku po odpaleniu z rury leci biały dym. Nie jest jakiś gęsty ani nic tylko taki lekko biały, jak para z ust. Na zewnątrz jest 11 stopni. Jak chwile pochodzi to przestaje lecieć. Czy to też normalne?
Motor kupiłem niedawno, moja wiedza jest bardzo uboga a nawet znikoma więc proszę o poradę.
Pozdrawiam, Krystian
Mam 2 pytania do znawców.
1. Na zimnym silniku delikatnie faluja mi obroty (na postoju). Nie jest to jakoś bardzo, tylko na obrotomierzu strzałka lata tak 1 milimetr. Po prostu nie stoi w miejscu tylko drga. Czy to normalne?
2. Na zimnym silniku po odpaleniu z rury leci biały dym. Nie jest jakiś gęsty ani nic tylko taki lekko biały, jak para z ust. Na zewnątrz jest 11 stopni. Jak chwile pochodzi to przestaje lecieć. Czy to też normalne?
Motor kupiłem niedawno, moja wiedza jest bardzo uboga a nawet znikoma więc proszę o poradę.
Pozdrawiam, Krystian
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
1. Tak. Silnik ma pulsacje, im więcej cylindrów tym płynniej chodzi.
2. Jeśli to chwilowe i uszczelka pogoda głowicą jest ok to nie masz czym się martwić.
2. Jeśli to chwilowe i uszczelka pogoda głowicą jest ok to nie masz czym się martwić.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
SpeedyGonzales napisał(a):1. Tak. Silnik ma pulsacje, im więcej cylindrów tym płynniej chodzi.
Eee... nie, w silniku w świetnym stanie obroty nie falują. Częstotliwość falowania obrotomierza to 1-2Hz, twierdzisz że bierze się to z małej ilości cylindrów przy 1500obr/min
No i wcale nie jest tak że im więcej cylindrów mniej wibracji i płynniejsza praca Na przykład R6 jest idealnie wyrównoważone, a V8 już nie
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
1. Idealnie to mi sie wydaje że chodzą motocykle na wtrysku , na gaźnikach nie będzie tak idealnie . Dużo się ma też od np tłumika , czy przelotówka czy oryginał.
2. Ten tydzień śmigałem do roboty swoją fzrą i z rana przy 10 stopniach też dym leci siwy , to normalne bo spaliny parują . Nie ma co sie przejmować .
2. Ten tydzień śmigałem do roboty swoją fzrą i z rana przy 10 stopniach też dym leci siwy , to normalne bo spaliny parują . Nie ma co sie przejmować .
- -kichacz-
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 10/4/2014, 20:27
- Lokalizacja: podlasie
@Invi dla Ciebie mała lektura na potwierdzenie moich słów skoro mi nie wierzysz:-) http://www.wynajemzamosc.pl/?nierownomi ... ilnika,193
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości