duke / husqvarna sms / wr sm - 125 Dylematy
Posty: 11
• Strona 1 z 1
duke / husqvarna sms / wr sm - 125 Dylematy
Witacie,
Jako, że jest to mój pierwszy post na forum (choć czytam je już od jakiegoś czasu) warto było by się wpierw przywitać, co zatem z przyjemnością czynię.
Jednak temat dotyczy dylematu przy kupnie pierwszego jednośladu.
Przeczytałem już chyba cały internet na temat wyszczególnionych w tytule postu motocykli, jednak w żaden sposób nie pomogło mi to podjąć decyzji.
Licząc na waszą wiedzę dot. tematu zgłaszam się do was o pomoc w wyborze motocykla do i dla:
Mężczyzny w wieku 25 lat
mieszkającego w Warszawie i w przyszłości chącego poruszać się tylko i wyłącznie po zatłoczonych ulicach stolicy
chcącego posiadać motocykl 4t ze względu na jego ekonomiczność i dźwięk.
liczącego się z tym iż nie są to demony prędkości, ani przyspieszenia
chcącego przejeździć na nim mniej więcej 2/3 sezony
palącego do 6/7l paliwa w mieście
możliwie najmniej awaryjnego (chyba każdy tak chce)
no i co najważniejsze, jestem dość dużym chłopem - mam 186 cm wzrostu i wagę graniczącą z liczbą 3 cyfrową to jest 100kg.
Nie jestem wariatem i średnia prędkośc w mieście jeżdżąc autem to 80km/h. Myślę iż motocyklem będę poruszał się właśnie w granicach tych prędkości.
Mam do wydania 10k (motocykle używane) + odłożona gotówka na strój, ubezpiecznie oraz ewentualne naprawy związane z zakupem motocykla używanego.
HELP ME
Jako, że jest to mój pierwszy post na forum (choć czytam je już od jakiegoś czasu) warto było by się wpierw przywitać, co zatem z przyjemnością czynię.
Jednak temat dotyczy dylematu przy kupnie pierwszego jednośladu.
Przeczytałem już chyba cały internet na temat wyszczególnionych w tytule postu motocykli, jednak w żaden sposób nie pomogło mi to podjąć decyzji.
Licząc na waszą wiedzę dot. tematu zgłaszam się do was o pomoc w wyborze motocykla do i dla:
Mężczyzny w wieku 25 lat
mieszkającego w Warszawie i w przyszłości chącego poruszać się tylko i wyłącznie po zatłoczonych ulicach stolicy
chcącego posiadać motocykl 4t ze względu na jego ekonomiczność i dźwięk.
liczącego się z tym iż nie są to demony prędkości, ani przyspieszenia
chcącego przejeździć na nim mniej więcej 2/3 sezony
palącego do 6/7l paliwa w mieście
możliwie najmniej awaryjnego (chyba każdy tak chce)
no i co najważniejsze, jestem dość dużym chłopem - mam 186 cm wzrostu i wagę graniczącą z liczbą 3 cyfrową to jest 100kg.
Nie jestem wariatem i średnia prędkośc w mieście jeżdżąc autem to 80km/h. Myślę iż motocyklem będę poruszał się właśnie w granicach tych prędkości.
Mam do wydania 10k (motocykle używane) + odłożona gotówka na strój, ubezpiecznie oraz ewentualne naprawy związane z zakupem motocykla używanego.
HELP ME
- manaj
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/8/2014, 12:09
Zaraz tu się pojawi milion napinaczy jakie masz sobie kupić, oni nie będą doradzać. A ja Ci powiem tak, Duke to golas i na nim najlepiej byś się czuł, tamte pozostałe to SM więc nie wiem czy po dłuższym czasie, przyzwyczajeniu się do moto byłoby Ci z nim dobrze. A od Siebie mogę polecić Honde CBF, bo z tego co rozumiem to "sporty" Cię nie interesują?
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
@cioracz
dzięki za szybką odpowiedź.
Biorępod uwagę tylko te, które umieściłem w tytule. Odpowiada mi ich wygląd oraz dodatkowym plusem jest w miarę szeroka opona tylna. Chciałbym w pełni wykorzystać możliwość posiadania 15 kM, a z tego co udało mi się wyczytać to CBF ma ich 11.
Także skłaniam się w kierunku KTM z racji jego wyglądu, ilości kM oraz spalania no i 4t. Czyli w pełni spełnia moje wymagania. Inne SM wymienione przeze mnie w tytule są po prostu dość ciekawą alternatywą ze względu na moją 186cm wysokość. No i nie ukrywam, że po pewnym czasie chciałbym pojeździć trochę bardziej "agresywnie" na Torze.
dzięki za szybką odpowiedź.
Biorępod uwagę tylko te, które umieściłem w tytule. Odpowiada mi ich wygląd oraz dodatkowym plusem jest w miarę szeroka opona tylna. Chciałbym w pełni wykorzystać możliwość posiadania 15 kM, a z tego co udało mi się wyczytać to CBF ma ich 11.
Także skłaniam się w kierunku KTM z racji jego wyglądu, ilości kM oraz spalania no i 4t. Czyli w pełni spełnia moje wymagania. Inne SM wymienione przeze mnie w tytule są po prostu dość ciekawą alternatywą ze względu na moją 186cm wysokość. No i nie ukrywam, że po pewnym czasie chciałbym pojeździć trochę bardziej "agresywnie" na Torze.
- manaj
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/8/2014, 12:09
Powiem tak, motorki fajne, ale sądząc z ich opisu ... chyba nie dla osoby mającej twoje gabaryty ... cóż, może się mylę.
Przejdź się do salonu i usiądź na nim.
Sam miałem skuter yamahe aerox - i na początku było oki, ale już po miesiącu zaczęło mi przeszkadzać, że mam mało miejsca na nogi i jazda nie jest komfortowa, szczególnie przy hamowaniu, w końcu go sprzedałem.
Chcesz moto wygodne i na kilka sezonów - zdjęcia, ich opisy - a rzeczywistość - to różne sprawy ...
Przejdź się do salonu i usiądź na nim.
Sam miałem skuter yamahe aerox - i na początku było oki, ale już po miesiącu zaczęło mi przeszkadzać, że mam mało miejsca na nogi i jazda nie jest komfortowa, szczególnie przy hamowaniu, w końcu go sprzedałem.
Chcesz moto wygodne i na kilka sezonów - zdjęcia, ich opisy - a rzeczywistość - to różne sprawy ...
- Duszeek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13
sms to nie przypadkiem 2T ?
yamaha WR i inne 125tki w supermoto - sprzety fajne ale krótko mówiąc są mało wygodne, dla dzieciaka na dojazdy do szkoły spoko mało pali, mozna sobie poswirowac. z twoimi gabarytami ani to fajnie nie polata, a super wygodne nie jest.
duke wiem że jest jedną z lepsza opcji w tej pojemnosci - wygodny mam 180 cm wzrostu i jest jak dopasowany, ale wiem że lataja wyżsi i niżsi z powodzeniem. tyłka pod względem mocy nie urywa ale jeździ na prawde dobrze. jak moto ma byc wygodne to z wymienionych to najlepsza opcja
chyba że interesowało by cie cos takiego jak np varadero 125 - całkiem wygodne moto mozna powiedziec turystyk i sprzet dosyc spory i bys też sie wygodnie na nim czuł
yamaha WR i inne 125tki w supermoto - sprzety fajne ale krótko mówiąc są mało wygodne, dla dzieciaka na dojazdy do szkoły spoko mało pali, mozna sobie poswirowac. z twoimi gabarytami ani to fajnie nie polata, a super wygodne nie jest.
duke wiem że jest jedną z lepsza opcji w tej pojemnosci - wygodny mam 180 cm wzrostu i jest jak dopasowany, ale wiem że lataja wyżsi i niżsi z powodzeniem. tyłka pod względem mocy nie urywa ale jeździ na prawde dobrze. jak moto ma byc wygodne to z wymienionych to najlepsza opcja
chyba że interesowało by cie cos takiego jak np varadero 125 - całkiem wygodne moto mozna powiedziec turystyk i sprzet dosyc spory i bys też sie wygodnie na nim czuł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
@henio12323
SM to 2t
SMS to 4t
poprawcie mnie jeśli się mylę.
Myślałem o varadero ale jeśli turystyk to na pewno nie 125. Turystyk za 2 sezony
Cały czas ciągnie mnie do duka i w sb jadę się do niego przymierzyć. Czy nie będę wyglądał na nim jak "koszykarz ujeżdząjący małpę".
Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe propozycję, z chęcią wysłucham wszystkich
SM to 2t
SMS to 4t
poprawcie mnie jeśli się mylę.
Myślałem o varadero ale jeśli turystyk to na pewno nie 125. Turystyk za 2 sezony
Cały czas ciągnie mnie do duka i w sb jadę się do niego przymierzyć. Czy nie będę wyglądał na nim jak "koszykarz ujeżdząjący małpę".
Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe propozycję, z chęcią wysłucham wszystkich
- manaj
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26/8/2014, 12:09
jak juz to odwrotnie sms to 2T. a husqvarna z serii TE ale oznaczeniu SM to SM
varadero to "turystyl" ale z turystyka ma tyle samo związku, co np yamaha WR na supermoto z supermoto ;P niby wygląd podobny itp itd ale własnosci jezdne troche jednak inne. wiec nie mysl że varadero to od razu tylko do ładowania sakw i wyjazdów. bo to jest niezły sprzet na miasto jak ktoś ma wieksze gabaryty, i chce moto które wygląda bardziej dorośle.
varadero to "turystyl" ale z turystyka ma tyle samo związku, co np yamaha WR na supermoto z supermoto ;P niby wygląd podobny itp itd ale własnosci jezdne troche jednak inne. wiec nie mysl że varadero to od razu tylko do ładowania sakw i wyjazdów. bo to jest niezły sprzet na miasto jak ktoś ma wieksze gabaryty, i chce moto które wygląda bardziej dorośle.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
mam 195cm i na duku wygladalem jak niedzwiedz na trzykolowym rowerku i nogi prawie pod broda, celuj w varadero 125 duze, wygodne i niezawodne moto z mocnym elastycznym silnikiem v2 15km, a pali do 4l/100km. Na miasto idealny - szczegolnie na stolice
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
-
darth80 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości