Zobacz wątek - GSXR 600 K1 Nowy łancuch + zmiana przełożeń
 
NAS Analytics TAG

GSXR 600 K1 Nowy łancuch + zmiana przełożeń

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSXR 600 K1 Nowy łancuch + zmiana przełożeń

Postprzez pablo9321 » 14/8/2014, 23:21

Czesc Wszystkim.
Jako ze czeka mnie juz wymiana lancucha wraz z zebatkami zaczalem przegladac internet i szukac jaki lancuch do mojego moto:
GSXR 600 K1
Stary zestaw : 16 przod 46 tyl , did zloty.

Nowy zestaw ( tu nie wiem )
1. 16 Przod + 45 tyl 110 ogniw
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-suzu ... 06032.html

2. 17 Przod + 42 tyl 110 ogniw
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 01391.html

3. 16 przod + 43 tyl 110ogniw
http://allegro.pl/naped-x-ring-zloty-su ... 25110.html

Teraz tak, jesli zmodyfikuje przelozenia na zestaw 2 to strace moc w zamian za predkosc.Natomiast stosujac 1 zestaw nie trace praktycznie nic i nie wiele te zyskuje...Moze zatem zestaw nr 3 , tyle ze nie znam tych firm....

Co byscie osobiscie wybrali ??
pablo9321
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/4/2014, 09:41
Lokalizacja: świętokrzyskie, powiat staszowski


Postprzez rosiboj » 15/8/2014, 07:46

Taki zestaw z jakim wyjechal z fabryki
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?


Postprzez Futro » 15/8/2014, 11:41

Zadaj sobie pytanie co ty chcesz uzyskac przez zmiane zestawu? Fabryczny zestaw to 16/45 ,najlepiej wroc do fabrycznych albo zostan na tym co masz teraz.
Futro
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7/9/2012, 20:24
Lokalizacja: SMW

Postprzez melvin » 15/8/2014, 12:33

Zakładaj -1 z przodu albo +2/+3 z tyłu inne modyfikacje nie mają sensu bo zbytnio skrócą ci się przełożenia, albo moto nie będzie miało mocy żeby dokręcać się do wysokich prędkości na najwyższych biegach. Ja osobiście dokładałem do k4 1000 +2 z tyłu, miało być +3 ale zbyt długo czekałbym na zębatkę (dokładałem zęby z tyłu bo podobno przy -1 skrzynia dostaje po tyłku). Łańcuch oczywiście tylko ZVMX DIDa i masz wymiany zestawu w poważaniu przez klika sezonów. Ogólnie nie żałuję zmiany przełożeń, bo K4 w końcu ma coś takiego jak dół, wcześniej trzeba było je kręcić po obrotach żeby w ogóle jechało, teraz na 6tym biegu spokojnie przyspiesza od 55km/h...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Invi » 15/8/2014, 22:52

Co ma przełożenie, do mocy? :P Weźcie sprostujcie, bo w tym temacie "moc", jest użyta dwa razy, oba błędnie, i oba celem opisania czegoś innego :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez pablo9321 » 15/8/2014, 23:16

@Invi ciepasz sie a tak naprawde wiesz o co chodzi bo sam latasz na scigu :D

Z tą strata mocy, chodzilo mi o to, iz w momencie zmian zebatek na inne niz fabryczne trace "MOC" potrzebna mi do przyspieszania bo motocykl juz inaczej pracuje ( inne predkosci na biegach i pewnie przelozenia tez, szybciej biegi bym musial zmieniac albo bym czekal az sie rozpedzi )
Nie wiem, pewnie bedziesz mial znowu duzo do czepiania sie, ale informatycy ( programisci) tak maja, cos wiem o tym :D Nie obrazaj sie.

Dzieki za odpowiedzi w tym temacie i co do Łańcucha to bire DIDa albo RK, wiecej nie ma co kombinowac a zebatki wezme takie jak fabryka i koniec.

Dzięki za rade co do modelu wytzrymalosci łancucha , bo na aukcjach sa zazwyczaj 525VX.
pablo9321
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3/4/2014, 09:41
Lokalizacja: świętokrzyskie, powiat staszowski

Postprzez melvin » 16/8/2014, 16:05

INVI spotkałem się z tym że moto miało większy Vmax po zwiększeniu tylnej zębatki (nie mówię tu o przekłamaniu licznika) bo po prostu dzięki zmianie przełożeń miało więcej mocy dzięki czemu mogło się dokręcać do wyższych obrotów na najwyższym biegu. Z drugiej strony nie oszukujmy się 600ccm w żadnym wypadku nie jest bestią i można je lekko wspomagać zmianą przełożeń, dzięki czemu staną się bardziej elastyczne. Wyznaję teorię że przełożenia dobrane przez fabrykę to kompromis pomiędzy spalaniem, vmaxem i mocą na kole. Charakterystyka mojego k4 przy +2z zmieniła się zupełnie, nie musisz kręcić moto do 8krpm żeby zaczęło jechać...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości




na gr