Zobacz wÄ…tek - Aprilia RS 125 2001
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 125 2001

i inne małe pojemności
_________

Aprilia RS 125 2001

Postprzez Konrad2607 » 9/8/2014, 14:00

Witam!

Mam takowy problem z moim motocyklem. Zaczne od tego że około 4 miesięcy temu zatarł mi się silnik, nie opłacało mi się go remontować więc kupiłem inny. Znalazłem okazje: silnik od Aprili Rs 125 z 2005 roku. Zamówiłem, przyszedł, stan bardzo dobry, zębatka jak nowa cylinder praktycznie bez rysek. Ucieszyło mnie to jak najbardziej. Wszystko było okej do dzisiaj. Wcześniej nie miałem licznika ponieważ zepsuł się ślimak a nowe są bardzo drogie. Zakupiłem licznik rowerowy przewodowy i załozyłem go do motorku. Mierzyłem jego dokładnośc z autem(licznik w aucie pokazywał 110 km/h, u mnie 107 km/h). Myslę sobie- całkiem okej.

No i tu narodził się problem. Chciałem zmierzyć v-max. 6 bieg, obroty 9 tyś, a prędkośc tylko 118/h. Dlaczego? przecież Aprilką powinienem osiągnąć 160 km/, a do tego silnik się dobrze kręci więc nie chodzi tu o kompresję. Może być jakaś blokada? Gdzie? Tłumik to okej ale gdzie więcej?

Z gory dzięki na odpowiedź, pozdrawiam!
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50


Postprzez Kamool » 9/8/2014, 17:58

Na 6 biegu przy max obrotach 118?
Jakie tam masz zębatki?
Kamool
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35


Postprzez Konrad2607 » 9/8/2014, 18:01

Szczerze, jak to sprawdzić?
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50

Postprzez kravter » 9/8/2014, 19:47

policzyc ilosc zebow na zebatce przy kole i przy siniku
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez Konrad2607 » 10/8/2014, 09:12

Jutro sciagnę owiewki i policze odrazu na 2. A mozliwe ze na nowym silniku byla inna zębatka i dlatego tak mało wyciąga?
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50

Postprzez Kamool » 10/8/2014, 09:55

Możliwe. Na zębatce z tyłu na 100% masz napisaną ilość zębów, z przodu łatwo policzysz.
Kamool
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 1/5/2013, 11:35

Postprzez Konrad2607 » 18/8/2014, 13:34

Przepraszam, ale mialem bardzo wazne sprawy do załatwienia i nie miałem czasu grzebac przy motorku. Z tyłu na zębatce pisze Z 40, czyli chyba jest 40 zębów,a z przodu liczyłem i jest 16. Czy jest możliwe że ma on jakieś blokady? że wkręca się na obroty a nie jedzie szybciej?
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50

Postprzez Konrad2607 » 20/8/2014, 10:18

@Ref
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50

Postprzez Konrad2607 » 20/8/2014, 12:24

Ma ktos jakas rade jeszcze? Wyczyściłem gaźnik, wyczyściłem tłumik 'kretem" i wypaliłem, założyłem filtr stozkowy bo mozliwe było że tamten go coś blokował, pobawiłem sie z regulacja gaźnika i dalej to samo... Na szóstym biegu dochodzi do 117- 118 i tyle. Dojdzie wtedy do 9,5 tys obrotów. Normalnie na luzie 10,5 to jest maks, na piatym biegu 10 z groszem.
Konrad2607
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê