Aprilia RS 125 2001
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 125 2001
Witam!
Mam takowy problem z moim motocyklem. Zaczne od tego że około 4 miesięcy temu zatarł mi się silnik, nie opłacało mi się go remontować więc kupiłem inny. Znalazłem okazje: silnik od Aprili Rs 125 z 2005 roku. Zamówiłem, przyszedł, stan bardzo dobry, zębatka jak nowa cylinder praktycznie bez rysek. Ucieszyło mnie to jak najbardziej. Wszystko było okej do dzisiaj. Wcześniej nie miałem licznika ponieważ zepsuł się ślimak a nowe są bardzo drogie. Zakupiłem licznik rowerowy przewodowy i załozyłem go do motorku. Mierzyłem jego dokładnośc z autem(licznik w aucie pokazywał 110 km/h, u mnie 107 km/h). Myslę sobie- całkiem okej.
No i tu narodził się problem. Chciałem zmierzyć v-max. 6 bieg, obroty 9 tyś, a prędkośc tylko 118/h. Dlaczego? przecież Aprilką powinienem osiągnąć 160 km/, a do tego silnik się dobrze kręci więc nie chodzi tu o kompresję. Może być jakaś blokada? Gdzie? Tłumik to okej ale gdzie więcej?
Z gory dzięki na odpowiedź, pozdrawiam!
Mam takowy problem z moim motocyklem. Zaczne od tego że około 4 miesięcy temu zatarł mi się silnik, nie opłacało mi się go remontować więc kupiłem inny. Znalazłem okazje: silnik od Aprili Rs 125 z 2005 roku. Zamówiłem, przyszedł, stan bardzo dobry, zębatka jak nowa cylinder praktycznie bez rysek. Ucieszyło mnie to jak najbardziej. Wszystko było okej do dzisiaj. Wcześniej nie miałem licznika ponieważ zepsuł się ślimak a nowe są bardzo drogie. Zakupiłem licznik rowerowy przewodowy i załozyłem go do motorku. Mierzyłem jego dokładnośc z autem(licznik w aucie pokazywał 110 km/h, u mnie 107 km/h). Myslę sobie- całkiem okej.
No i tu narodził się problem. Chciałem zmierzyć v-max. 6 bieg, obroty 9 tyś, a prędkośc tylko 118/h. Dlaczego? przecież Aprilką powinienem osiągnąć 160 km/, a do tego silnik się dobrze kręci więc nie chodzi tu o kompresję. Może być jakaś blokada? Gdzie? Tłumik to okej ale gdzie więcej?
Z gory dzięki na odpowiedź, pozdrawiam!
- Konrad2607
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50
Jutro sciagnę owiewki i policze odrazu na 2. A mozliwe ze na nowym silniku byla inna zębatka i dlatego tak mało wyciąga?
- Konrad2607
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50
Przepraszam, ale mialem bardzo wazne sprawy do załatwienia i nie miałem czasu grzebac przy motorku. Z tyłu na zębatce pisze Z 40, czyli chyba jest 40 zębów,a z przodu liczyłem i jest 16. Czy jest możliwe że ma on jakieś blokady? że wkręca się na obroty a nie jedzie szybciej?
- Konrad2607
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50
Ma ktos jakas rade jeszcze? Wyczyściłem gaźnik, wyczyściłem tłumik 'kretem" i wypaliłem, założyłem filtr stozkowy bo mozliwe było że tamten go coś blokował, pobawiłem sie z regulacja gaźnika i dalej to samo... Na szóstym biegu dochodzi do 117- 118 i tyle. Dojdzie wtedy do 9,5 tys obrotów. Normalnie na luzie 10,5 to jest maks, na piatym biegu 10 z groszem.
- Konrad2607
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 9/8/2014, 13:50
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości