Zobacz wątek - konsekwęcje jazdy na dwóch cylinrach
Advertisement
NAS Analytics TAG

konsekwęcje jazdy na dwóch cylinrach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

konsekwęcje jazdy na dwóch cylinrach

Postprzez misiekUKP » 3/8/2014, 11:29

Koledzy jak w temacie.. jakie mogą być skutki jazdy na dwóch z czterech cylindrach? Nie pracowała mi jedna cewka, po zrobieniu: obroty ok, moc ok, tylko słychać jakby jakiś szum w silniku, a przy dużych obrotach metaliczne stuki..
Avatar użytkownika
misiekUKP
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/11/2011, 19:04


Postprzez SpeedyGonzales » 3/8/2014, 18:08

Ile przejechałeś na dwóch garach? Jest to niekorzystne gdyż benzyna spłukuje olej z cylindra, a co to oznacza to nie muszę mówić.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez misiekUKP » 4/8/2014, 08:08

na oko ze 3 km
Avatar użytkownika
misiekUKP
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/11/2011, 19:04

Postprzez Invi » 4/8/2014, 12:48

Raczej nic stać się nie powinno, ale skoro nie stukało, ale zaczęło, to coś się stało :P Zobacz czy olej nie śmierdzi ci benzyną.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez misiekUKP » 5/8/2014, 07:34

Doszedłem do wniosku że to łańcuszek rozrządu, wcześniej już było go trochę słychać, a teraz na zimnym silniku nie zgrzyta tylko słychać taki szum, a na rozgrzanym się trochę wydłuża i słychać zgrzyty..
Avatar użytkownika
misiekUKP
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/11/2011, 19:04

Postprzez Landryss25 » 5/8/2014, 08:05

Sprawdź jak wygląda sytuacja na napinaczu w takim razie.

Jakie to moto?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez misiekUKP » 5/8/2014, 08:18

Kawasaki ZZR 600 91r, tu napinacz jest automatyczny z tego co wiem więc chyba nie można napiąć..
Avatar użytkownika
misiekUKP
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/11/2011, 19:04

Postprzez Landryss25 » 5/8/2014, 08:23

Nie wiem jak wygląda napinacz i nie chce mi się szukać. Nawet jeśli jest automatyczny masz możliwość sprawdzenia jak bardzo jest już wysunięty. Poszukaj manuala, tam na pewno będzie opisane jak to skontrolować.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Artur_ » 5/8/2014, 09:21

Napinacz na fotach w necie wygląda tak, jak 90% innych, czyli wykręcasz środkową śrubę, wyjmujesz sprężynę, po tym odkręcasz napinacz i powoli go wyjmujesz uważając, żeby nigdzie nim nie zaczepić i nie rozciągnąć go do końca, bo z pomiaru nici. Jak wyjmiesz, to ząbek po ząbku go wyciągasz, licząc przy tym o ile zapadek jest wstanie się jeszcze wysunąć. Masz wtedy obraz zużycia łańcuszka. Oczywiście nie zawsze, bo wystarczy, że będzie wytarty ślizg (nie powinien być), ale przyjmij na początek, że wsio z nim ok ;) Żeby włożyć napinacz na swoje miejsce trzeba najpierw podeprzeć blokadę i go złożyć, później przykręcić na swoje miejsce i dopiero włożyć sprężynę.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê