gaźnik vs wtrysk sv650
Posty: 11
• Strona 1 z 1
gaźnik vs wtrysk sv650
Cześć, wie ktoś może czy duża różnica jest dla użytkownika między suzuki sv650 na gaźniku (poniżej 2003 r.) a na wtrysku ? Dzięki za odp.
- fulminans
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 4/6/2014, 17:58
w gażnikach bedziesz miał ostrzejsza reakcje na gaz , dochodzi ich serwisowanie
w wtrysku, teoretycznie bardziej oszczadna jazda
w wtrysku, teoretycznie bardziej oszczadna jazda
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Haha xD Jaki natłok absurdów xD
Jak moto jest dobre to bierz w gaźniku.
Jakie zabieranie pozwolenia na jazdę? Co to za wymysły xD Nawet starym 2t które połowę benzyny spalały, a drugą wypluwały nikt zabraniać jeździć nie będzie xD
Mi SRAD na gaźniku palił mniej niż K3 na wtrysku Więc z tą oszczędnością to też różnie bywa.
Co roku synchro i czyszczenie? No bez jaj, koszt jest niewielki, a robienie tego co roku to gruba przesada. A wtryski też nie są w 100% bezobsługowe.
Jak moto jest dobre to bierz w gaźniku.
Jakie zabieranie pozwolenia na jazdę? Co to za wymysły xD Nawet starym 2t które połowę benzyny spalały, a drugą wypluwały nikt zabraniać jeździć nie będzie xD
Mi SRAD na gaźniku palił mniej niż K3 na wtrysku Więc z tą oszczędnością to też różnie bywa.
Co roku synchro i czyszczenie? No bez jaj, koszt jest niewielki, a robienie tego co roku to gruba przesada. A wtryski też nie są w 100% bezobsługowe.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
fulminans napisał(a):Niezle Odnosnie tego zabraniania jazdy to mam na mysli dopuszczalny halas i emisje spalin, ktos mi o tym mowil ale nie wiem ile w tym prawdy
W przypadku zaniedbanych pojazdów z wydechem typu armata - exhaust z których leją się płyny eksploatacyjne, nie ma hamulców bądź ITD sprawdzi że nie spełniają norm spalin są zbierane dowody rejestracyjne. Po naprawieniu usterek/założeniu wydech z homologacją nikt nie zabroni jeździć takim pojazdem.
Jeśli chodzi o pytanie wtrysk vs gaźnik to wtrysk daje dużą przewagę w motocyklach drogowych. W offroadzie wiadomo, prędzej zalejesz elektronikę no i w przypadku 2T konstrukcja musi być bardziej zaawansowana (a więc droższa, cięższa) ale w motocyklu drogowym wybrał bym wtrysk. A jak nie wiesz co zrobić zrób tak: umów się z najbliższym sprzedawcą z wtryskiem i gaźnikiem, przejedź się a potem wykreujesz swój typ i poszukasz fajnego egzemplarza. No chyba że nie widać różnicy, to po co przepłacać.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości