Zobacz wÄ…tek - sportowy filtr oleju i powietrza
NAS Analytics TAG

sportowy filtr oleju i powietrza

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

sportowy filtr oleju i powietrza

Postprzez rolka » 8/8/2007, 17:21

witam. mam maly dylemat poniewaz juz na dniach nadejdzie czas wymiany oleju w mojej maszynie i tu chcialbym uslyszec wasze opinie na temat filtru oleju czy lepiej jest uzyc firmowego produktu czy moze lepiej zamontowc filtr ktorejs z firm tuningowych np. K&N a jezeli tak to jakie sa wymierne kozysci z jego zastosowania i przy okazji co sadzicie o filtrch powietrza moze ktos ma jakies linki na ten temat z gory dziekuje za odpowiedzi.
rolka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/12/2006, 03:10
Lokalizacja: radom


Postprzez musieli » 9/8/2007, 08:01

Jeśli znasz angielski to dasz radę :D

http://www.knfilters.com/filter_facts.htm

http://www.knfilters.com/oilfilter.htm

Zawsze warto, osobiście używam tylko produkty tej firmy.
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone


Postprzez tomekd » 12/8/2007, 00:55

Filter powietrza K&N ma ta przewage za kupujesz go tylko raz i jego przepustowosc nie jest w zasadzie uzalezniona od brudu,brudne K&N duzo lepiej przepuszcza niz rownie brudny fabryczny.Nowe-to mniej wiecej tak samo.

Jezeli chodzi o filtr oleju K&N to jego jedyna przewaga to nakretka z otworem na puszce co umozliwia latwa wymiane i mozliwosc latwego zadrutowania co jest przewaznie wymagane podczas wyjazdow na tor,wyscigi.
Filtr sam sobie jest calkiem przecietny,tzn. papierowy element filtrujacy,nic nadzwyczajnego.Lepsze filtry np Mobil 1 czy tez nowy fabryczny filtr oleju do 04-07 yamahy r1 maja syntetyczny element filtrujacy.Teoretycznie sa lepsze.

Hiflo filtry ,takie co sprzedaje sklep scigacza ,rownie dobrze filtruja jak K&N i sa duzo tansze.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez elco » 12/8/2007, 20:54

mnie zastanawia po co montowac sportowe filtry oleju, ktore wykorzystuje sie glownie w maszynach przeznaczonych na tor lub na jakis inny sportowy sposob. Majac juz pod bakiem 100KM zwiekszajac moc o jakies 2-3 konie niewiele da sie wskorac. Na naszych drogach i tak nie mozna w pelni wykorzystac takiej mocy. No chyba, ze ktos nie ma co z kasa robic to moze sobie inwestowac w takie rzeczy
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez rolka » 13/8/2007, 01:52

mi wcale nie chodzi o to zebe doprawic sobie przez ten filtr oleju 2 cz 3 konie wiecej bo mam swidomosc ze to niczego nie zmieni ale czy moze wiekrza przepustowosc tego filtra pozwala na leprze smarowanie w silniku a co za tym idzie wydluza jego zywotnosc i to jedynie o ten aspekt mi chodzilo.
a co do filtra powietrza to spotkalem sie z wypowiedziami na forum ze uzycie elementu sportowego zwiekrza zuzycie paliwa o litr jezeli ma sie to do gaznika to by mialo logiczne uzasadnie ale jezeli chodzi o wtrysk to nie wydaje mi sie zeby cokolwiek to zmienialo chyba ze jestem w bledzie ?
rolka
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 30/12/2006, 03:10
Lokalizacja: radom



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê