Zobacz wątek - Problem- czarne świece
NAS Analytics TAG

Problem- czarne świece

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez musieli » 9/8/2007, 14:41

Hmm... no nie do końca, ale ciesze się, że zdobywasz wiedzę na tym forum:

http://www.allenmotorsports.com/suzuki_re5.htm

http://www.cybermotorcycle.com/gallery/ ... 201974.htm

http://www.cybermotorcycle.com/gallery/ ... 201000.htm

Yamaha i Kawasaki też eksperymentowały z wanklem.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone


Postprzez musieli » 9/8/2007, 14:42

mar111cin napisał(a):Silnik V jest raczej wyjątkiemw motocyklach japońskich.


No tutaj tez troszkę pojechałeś... :D
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone


Postprzez mar111cin » 9/8/2007, 14:55

zapomniałem dodać że w sportowych.

mamy tutaj VFR która bardziej podchodzi pod turyste
TL który można nazwać sportem
SV który to jest raczej naked.
narazie nic więcej mi nie przychodzi do głowy, reszta to chopery.

Musieli nie czepiaj się szczegółów. Lepiej byś zrobił, jakbyś lepiej od Grzyba i odemnie wytłumaczył autorowi tego postu dlaczego tak sie dzieje. Pozdrawiam.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez musieli » 9/8/2007, 15:13

Hmm... problem autora został rozwiazany na poprzedniej stronie tego tematu, zresztą właściciel dobrze kombinował więc nie było sensu się wypowiadać. To była kwestia ustawionej zbyt dużej dawki paliwa na iglicach. A teraz pewnie jest troszeczkę za bardzo skręcony skład mieszanki (z tąd ta prawie nieodczuwalna czkawka w okolicach 5 tys. rpm).

No dobra wracając do sportowych japońców - Honda VTR1000FireStorm (osobiście dosiadam), VTR1000 SP1 i SP2. Colin Edwards w latach 2000 - 2002 zrobił na tym mistrzostwo świata w klasie SuperBike. Poza tym - Honda VFR750R (RC30), VFR400 i parę innych. Nie wspominam o kultowej Hondzie NR750 (owalne tłoki, 8 zaworów i 2 świece na cylinder) bo cena była poza zasięgiem nawet bogatych ludzi. Nie wspominam również o Hondzie RC211V i obecnej RC212V (silniki V5) które pochodzą z torów MotoGP.

PEACE :D
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Postprzez Roki 86 » 10/8/2007, 10:25

musieli
Sądzisz, że jak bym wykręcił troszkę dysze składu mieszanki to mogłoby to jeszcze polepszyć wkręcanie się na obroty???
Wiem jeszcze, że przy synchronizacji mechanicy przestawili czujnik położenia
przepustnicy przekręcili go prawie max w stronę zgodną z ruchem wskazówek zegara czyli przeciwną do ruchu przepustnic( w jakim celu mogli to zrobić?
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez musieli » 10/8/2007, 11:43

Co do składu mieszanki - powinno złagodzić czkawkę, ale nie koniecznie musi.

Co do czujnika położenia przepustnicy - nie mam pojęcia po kiego go ruszali... Czujnik połozenia przepustnicy ma swoje początkowe połozenie i w nim powinien być ustawiony.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê