Zobacz wÄ…tek - Zipp PRO 125 (Loncin Spitzer Lx150-30) Problem...
NAS Analytics TAG

Zipp PRO 125 (Loncin Spitzer Lx150-30) Problem...

i inne małe pojemności
_________

Zipp PRO 125 (Loncin Spitzer Lx150-30) Problem...

Postprzez GHS23 » 5/7/2014, 19:34

Witam forumowiczów!
Posiadam (chcąc nie chcąc) motocykl Zipp PRO 125 który w azji znany jest bardziej pod nazwą Loncin Spitzer LX150-30. Z resztą co tu dużo mówić. Zipp przemalował i nakleił swoje loga, a z pośpiechu na desce zostało logo Loncina :)

Obrazek
Obrazek

Otóż o co chodzi.
Ten przeznaczony dla polski posiada silnik 125ccm, ten wschodni praktycznie z zewnątrz niczym nieróżniący sie jest już o pojemności 150ccm. Tu sedno sprawy, jak te "+25 ccm mocy" uzyskać, bo mimo wszystko nieciekawie to chodzi? Ze swojej strony, wymieniłem Filtr powietrza z oryginalnego na Stożkowy, dyszę w gaźniku 85->92, rozwierciłem wydech (oryginalny miał zwężenie na całej długości). Mimo wszystko uzyskałem jeszcze spadek mocy :roll:
Co dalej z tym fantem można zrobić? (najlepiej sprzedać, wiem, ale nikt nie chce kupić :( ) [/img]
Ostatnio edytowano 6/7/2014, 09:03 przez GHS23, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
GHS23
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19


Postprzez henio12323 » 5/7/2014, 21:29

przede wszystkim o tuningu trzeba mieć pojęcie, dziurawienie wydechu zazwyczaj powoduje spadek mocy a nie wzrost

co do dysz - to samo, nie koniecznie musiało to zwiększyc moc, za duzo paliwa zalewa silnik, i zmniejsza objętość tlenu, a to chodzi żeby dostało sie jak najwięcej powietrza a paliwa tyle aby mogło się wypalić. w całej objętosci powietrza.

jak chcesz uzyskac 150tke to wymien tłok z cylindrem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez kravter » 5/7/2014, 22:52

tak, na pewno wiercac wydech zdobedziesz +25 ccm :D:D:D jedynie wymiana cylindra i tloka, szukaj na google do chinoli jest pelno tanich czesci
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez cioracz » 6/7/2014, 08:40

Ale ja to zrozumiałem koledzy że on by chciał ze 125ccm uzyskać tyle mocy co w Azji 150ccm
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez GHS23 » 6/7/2014, 09:01

@Cioracz

Mniejwięcej o to mi chodzi. Wątpię w to że cokolwiek w silniku było ruszane (jako oryginalna konstrukcja), cały czas jestem przekonany że są to blokady mechaniczne (z resztą sam sprzedawca w Zippie mi to mówił).

Co ciekawe jest też wersja na eksport w dalsze rejony pod nazwą "Kinlon"
i tutaj video jak to jeździ:
https://www.youtube.com/watch?v=DMocd3hfeyI
Znaczy się że można te 115 wycisnąć z takiej maszyny. Mimo wszystko 95, 97 z górki to max w moim przypadku.

Odczuwalną sprawą jest to że motocykl wydaje się zblokowany na 5-biegu, jak to ugryźć?
GHS23
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19

Postprzez MarSen » 6/7/2014, 09:09

Moduł zmienić na odblokowany.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez GHS23 » 6/7/2014, 14:51

Znaleźć moduł = cud.
Jest jeszcze jedna rzecz i chyba nie tylko mnie dotyczy. Moc spada wraz z temperaturą silnika. Na zimnym idzie ładnie na ciepłym strzela, zwalnia.

Opłaca się w to inwestować cokolwiek? Jak sprzedać takie coś?
GHS23
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19

Postprzez MarSen » 6/7/2014, 14:53

Regulacja gaźnika by się przydała w takim razie. Ogólnie to kupiłeś chińskie i do tego egzotyczne... Jak sprzedać? Tanio. Inaczej się chyba nie da.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez GHS23 » 6/7/2014, 14:59

Otrzymałem w rozliczeniu jeżeli będziemy szczegółowi. Egzotyczne, rzeczywiście. Wystawiałem za 3500, 3000, 2200, jakoś zainteresowania nie było, TFU było - telefony typu "czy to można przerobić na 50ccm?!". Dlatego też pytam się czy cokolwiek pożytecznego z tej maszyny będzie... Widać szkoda zachodu...

Mimo wszystko dziękuję za odpowiedzi!
GHS23
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19

Postprzez MarSen » 6/7/2014, 15:11

Tylko, że teraz będzie można jeździć tym motocyklem na B.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê