Honda CBR 600 f3 manetka na full odkrecona 0 mocy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Honda CBR 600 f3 manetka na full odkrecona 0 mocy
Witam mam problem z moja cbr. gdy chodzi na bardzo niskich obrotach delikatnie strzela z wydechu i dziwny głos wydaje a podczas jazdy przy odkręconej manetce na full nie ma siły strasznie długo się rospedza itd nagrałem filmiki by łatwiej było rozwiązać problem.
to 1 filmik jaki glos wydaje: https://www.youtube.com/watch?v=rfJ29pHRnhk
A to 2 filmik jak przy odkreconej manetce na full nie ma mocy: https://www.youtube.com/watch?v=uJZyawJrtqw
Zaczęła to robić po tym jak się przewróciła na prawy bok podczas kiedy silnik pracował i była na biegu.
ProszÄ™ o szybkÄ… pomoc.
to 1 filmik jaki glos wydaje: https://www.youtube.com/watch?v=rfJ29pHRnhk
A to 2 filmik jak przy odkreconej manetce na full nie ma mocy: https://www.youtube.com/watch?v=uJZyawJrtqw
Zaczęła to robić po tym jak się przewróciła na prawy bok podczas kiedy silnik pracował i była na biegu.
ProszÄ™ o szybkÄ… pomoc.
Ostatnio edytowano 4/7/2014, 09:11 przez voncki, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- voncki
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/3/2014, 18:08
Ja....
PO PIERWSZE: masz motor 5 lat, wstałeś rano i nagle taka sytuacja ?? A historia choroby? Zawsze tak było, dopiero co kupiłeś?
Zamiana gaźników z innego moto to pomyłka. Gaźniki trzeba wyregulować dla tego konkretnego silnika i jego kompresji/ssania.
Jak moto Ci strzela to odpowiedz jest prosta: któryś cylinder nie pali jak powinien: możliwe przyczyny: gaźnik/świeca/wlot- fałszywe powietrze/zapłon na świece/świeca zachlapywana olejem z dołu lub góry/świeca po prostu wyrobiona, świeca zalewana paliwem z gaźnika/ przebicie na masę przy przyłaczu przewodu z cewki do świecy i kurna jeszcze z 10 powodów.
Więc: serwis podstawowy.
Z filmików na moje ucho to Ci dwa cylindry nie chodzą. Zobacz które. Metody są proste: mierzysz temperaturę kolektorów wydechowych po odpaleniu zimnego motocykla, bo tam jest bezinwazyjny dostęp. Te które nagrzewają się wolniej niż pozostałe nie palą jak trzeba. Jak ostatnio mierzyłem jednemu kolesiowi to przerywający cylinder miał 250stopni a pozostałe już po chwili miały 400, więc przy pomiarze trzeba być trochę bystrym...
PO PIERWSZE: masz motor 5 lat, wstałeś rano i nagle taka sytuacja ?? A historia choroby? Zawsze tak było, dopiero co kupiłeś?
Zamiana gaźników z innego moto to pomyłka. Gaźniki trzeba wyregulować dla tego konkretnego silnika i jego kompresji/ssania.
Jak moto Ci strzela to odpowiedz jest prosta: któryś cylinder nie pali jak powinien: możliwe przyczyny: gaźnik/świeca/wlot- fałszywe powietrze/zapłon na świece/świeca zachlapywana olejem z dołu lub góry/świeca po prostu wyrobiona, świeca zalewana paliwem z gaźnika/ przebicie na masę przy przyłaczu przewodu z cewki do świecy i kurna jeszcze z 10 powodów.
Więc: serwis podstawowy.
Z filmików na moje ucho to Ci dwa cylindry nie chodzą. Zobacz które. Metody są proste: mierzysz temperaturę kolektorów wydechowych po odpaleniu zimnego motocykla, bo tam jest bezinwazyjny dostęp. Te które nagrzewają się wolniej niż pozostałe nie palą jak trzeba. Jak ostatnio mierzyłem jednemu kolesiowi to przerywający cylinder miał 250stopni a pozostałe już po chwili miały 400, więc przy pomiarze trzeba być trochę bystrym...
Yamaha FZR 1000
- vardana
- Świeżak
- Posty: 113
- Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
- Lokalizacja: Warszawa - bielany
- mzetzkodeina
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 12/3/2014, 22:37
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości