mz
Posty: 15
• Strona 1 z 1
251 i 250 to ten sam silnik
251 jest ładniejsza ale niektóre elemnty jej ramy są gorszej jakości
jest troszkę krótsza od 250
przy przyśpieszaniu podnosi sie przód
ekonomiczniejsza jest 150
150 też są 2 wersje :
12KM (105km/h i wyzszy moment obr.) i 14KM (110 km/h)
251 jest ładniejsza ale niektóre elemnty jej ramy są gorszej jakości
jest troszkę krótsza od 250
przy przyśpieszaniu podnosi sie przód
ekonomiczniejsza jest 150
150 też są 2 wersje :
12KM (105km/h i wyzszy moment obr.) i 14KM (110 km/h)
- EloZiom
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 23/5/2006, 18:57
Ja sadze ze 250 jes ladniejsza od 251 bak w 251 jest tako kulosty zle sie na nim siedzi gdy palisz guma na przednim chamulcy moja sprawuje sie swietnie niezepsula sie przez 2 lata ani razu a mam ja 2 lata czyli wogule Pozdro
- Krystiano16
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 20/6/2006, 20:28
Re: mz
marwroc napisał(a):czy modele 251 sa duzo lepsze od 250 ?
250 som dłuszsze przezco som lepsze w prowadzeniu natomiast 251 som krutsze rama jest taka sama jak w 150.250 som łatwiejsze w opanowanmiu i prowadzeniu natomiast 251 to takie "petardy" małe zwinne ale cholernie wywrotne noi ten leciuteńki przud sprawia czasami problem.Rużnica w kucykach mechanicznych tez robi swoje 250-22 a 251 -29.Osobiście polecam 251 dużo pozytywnej zabawy
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
EloZiom napisał(a):251 i 250 to ten sam silnik
Piłeś cos może ??.To jest poprostu rozwalajace -weż sprawdz sobie obydwa silniki -wizualnie i technicznie -albo jesteś niedorozwinięty albo niema na to wytłumaczenia
PISZESZ JESZCZE ZE:
"150 też som 2 wersje 12KM (105km/h i wyzszy momet obr)i 14KM 110KM/h"
Człowieku jakie 2 wersie- ta co ma ta nawet niecałe 12KM to nie żadna 150 tylko 125 której u nas w Polsce raczej niespotkasz bo jej prodykcia była nastawiona na zachud
"251 jest ładniejsza a niektóre slemęty jej ramy sa nieco gorszej jakości"
Pierwsze słysze o takim czyms o gorszych elemętach ???125,150,250,251-były produkowane na tej samej bazie materiałów
"przy przyspieszeniu podnosi sie przód"
Oczywiście że sie podnosi ale we wszystkich MZ-kach nawet w 125 i 150
Ostatnio edytowano 23/6/2006, 09:48 przez Kwazi, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
Kwazi, albo ja jestem nie teges albo coś Ci sie mylnęlo. 251 ma własnie 21KM.
"Not everyone likes metal. FUCK THEM!!!" | http://www.youtube.com/watch?v=UXz7PHkRLgQ
- damiaen
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 9/5/2006, 20:39
- Lokalizacja: Częstochowa
Z tego co pamiętam, to ETZ 251 miała nowszy gaźnik, niż wersja 250, czyli nie miała wcale więcej koni (no może góra jeden przez ten gaźnik).
Jeździłem na jednej i na drugiej, powiem tak, podoba mi się lepiej wersja 251, ma dużo lepszą stylistyke. Ale lepiej się jeździ wersja 250, jest dużo poręczniejsza (251 była troche krótsza). Fakt faktem w ETZetce paskudnie sie odkręca gaz, bo przód podnosi sie w góre i motor robi się strasznie niesterowny.
Jeździłem na jednej i na drugiej, powiem tak, podoba mi się lepiej wersja 251, ma dużo lepszą stylistyke. Ale lepiej się jeździ wersja 250, jest dużo poręczniejsza (251 była troche krótsza). Fakt faktem w ETZetce paskudnie sie odkręca gaz, bo przód podnosi sie w góre i motor robi się strasznie niesterowny.
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Właśnie tak jakby nie bardzo jest poreczniejsza. Terror byś musiał się teraz przejechać obydwoma modelami i sobie przypomnieć jak to było.
251 ma w innym miejscu środek ciężkości i moim zdaniem przez to jest trudniej ją utrzymać. A przez to że jest krótsza, to bardziej podnosi się w niej przód przy odkręcaniu (może nie o tyle podnosi, co odciąża przednie koło) robi sie przy tym troche nie sterowna.
251 ma w innym miejscu środek ciężkości i moim zdaniem przez to jest trudniej ją utrzymać. A przez to że jest krótsza, to bardziej podnosi się w niej przód przy odkręcaniu (może nie o tyle podnosi, co odciąża przednie koło) robi sie przy tym troche nie sterowna.
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Niesłyszalem o 2 wersiach 150 natomiast czytalem i widziałem 125.A może ten koleś na tym forum ETZ jest takim samym żyłtodziobem jak ty i też lansóje sie takimi wypowiedziami, bo taz od kogos tam cos usłyszał?
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość